Informujemy, iż w dniu 2 lipca 2024 r. dokonano aktualizacji Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Akademia HR. Profesjonalne kadry HR kluczem do rozwoju przedsiębiorstw”

Zmianie uległy zapisy zawarte w §5:

  • ETAP III pkt 3 – usunięto podpunkty h) oraz i) – nie wymagane są Załączniki nr 10 i 11 na etapie Rekrutacji oraz w pozostałych załącznikach – usunięto zapis o kartach usług.  Nie wymagane jest przesyłanie kart usług na etapie Rekrutacji. Nie przesłanie kart usług rozwojowych na etapie Rekrutacji, nie zwalnia Przedsiębiorcy z wyboru usług rozwojowych w BUR i opisie ich w Załączniku nr 2 Formularz zgłoszeniowy Przedsiębiorcy w celu identyfikacji jej prawidłowości przez Operatora.

 

  • ETAP V pkt 14 – dodano do listy dokument wymagany od podmiotu, zakwalifikowanego do udziału w projekcie, tj. załącznik nr 10 do Regulaminu – Oświadczenie właściciela/pracownika o uczestnictwie w jednym projekcie w ramach konkursu „Akademia HR”.

Zakres zmian wprowadzonych w Regulaminie nie wpływa na proces rekrutacji i nie wymaga zmiany terminu rozpoczęcia naboru zaplanowanego na 5 lipca 2024 r.

#FunduszeUE #FunduszeUnijne #AkademiaHRtechpal #AkademiaHRkdk